Tjock nosgrimma (kandarlikn.)

Z

Zeita

Vart får man tag på dessa? De breda nosgrimmorna som sitter på kandar men som inte verkar finnas att köpa i ett "tränspaket"?
Finns dom att köpa lösa någonstans (har inte hittat på någon nätaffär iaf)? I vilken prisklass ligger dessa?

Sv: Tjock nosgrimma (kandarlikn.)

Du kan ju köpa ett kandar och ta bort xtraremmen bara. Så har jag gjort, har köpt en Stübben-kandar, använder det både som träns och kandar!

har en nosgrimma fån hubertus som ganska bred köpte jag löst eftersom häasten tuggade i sig den som tillhörde tränset

Om man letar lite i olika affärer kan man hitta breda nosgrimmor men annars tipsar jag om att köpa ett kandar och ta bort extraremmen.

Liknande trådar

Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 870
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 071
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 669
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama