Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Jag undrar, om en häst är tjock, är magen mjuk och fläskig eller vad man ska säga, när man rör den eller är den hård och spänd? Mitt russto är så tjock och när jag kände på magen så var den spänd eller vad man ska säga. Trodde den skulle vara mjuk.
Hur ser hon ut uppe på ryggen? Är det så att man kan känna ryggraden och höftbenen eller är rund som magen även där?
Är hon rund över ryggen så att man inte kan känna ryggrad och höftben är hon troligen fet. Är hon däremot kantig på ryggen så är det troligaste att hon får ett foder som ger henne för lite protein att bygga muskler med och då istället bara blir bukig.
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.