Tjenixen/ handlar om box

L

Lizzan

Det är såhär att vi har en gammal lagårn lr gammal och gammal men de är inga kor kvar längre. Därför hade ja tänkt att kunna bygg en box.
tror ni de kan fungera?
för i spalterna där kossorna stog (vi hade inte lösdrift)
så finns ju gummi mattor och dyl. Om man då kan anväda sig av flera spalter och bygga box runt där ikring. vet ni något förslag?
ja förstår att detta låter urkonstigt men ja skulle villja veta bara om de skulle kunna fungera och hur man då skulle göra?
mvh

Sv: Tjenixen/ handlar om box

hur hög är takhöjden?

jag skulle nog hellre rekommendera att riva bort inredningen där du vill ha boxarna, släta till golvet och sedan bygga 2 boxar.. för du har väl inte en häst ensam där eller?

och glöm inte att desinficera först :)

Liknande trådar

Hästmänniskan hej. jag är ny här och vi får se om ja gjort allt rätt nu. jag behöver lite hjälp av kunniga människor ang denna fråga. det finns en man...
2
Svar
36
· Visningar
3 437
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 619
Senast: pews1972
·
Hemmet Hur hade ni gjort? Ni bor i ett gammalt hus(torp) på en skogsgård! Ett litet hus som är allt annat än modernt/renoverat. Huset hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 702
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hästhantering Hej allihopa! OBS: JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV ATT FÅ HÖRA FRÅN NÅGON ATT JAG SKA "GE UPP" OCH SÄLJA HONOM OCH KÖPA EN ANNAN HÄST. JAG...
2
Svar
25
· Visningar
5 443
Senast: Maaddeh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden