Tjeckiskt Varmblod ( CZEWB )

Jolyza

Trådstartare
Finns det någon som har ett Tjeckiskt Varmblod / Český teplokrevník därute? Jag har en underbar valack som jag köpte i vintras. Hade varit kul om det fanns någon annan som har upptäckt denna trevliga ras.

Sv: Tjeckiskt Varmblod ( CZEWB )

Har en Donna av denna ras.. riktig Pärla!! Har också en halv tjeckisk kille hemma på 2 bast! underbara hästar men härligt temprament! liviliga utan att vara nerviga.....

Åh va kul! Jag önskar nästan att min var ett sto så jag kunde ta föl, hehe.
Du får visa bilder på dom! Vilken stam är det på stoet?
Min kille är e Caspal 10 ue North Star IV. Han har en hel del North Star och Furioso i sig, 25 % fullblod och även en angloarab i fjärde led.

Har faktiskt fotat en! Kliade mig många gånger i huvudet innan jag fattade vad det var för ras. En valack f.2004 e.Jaspis ue.Porter, mest holländsk stam, vet tyvärr inte stammen på mormors sida, antar att den är lite mer annorlunda

Ajpis.JPG

Kul! Det ser ut som om han har märkning på låret? Min har inte det, dock så har han siffror på ryggen, precis under sadeln.

Jag är nästan helt säker på att jag har ett tjeckiskt varmblod. Hur ser era hästars brännmärkningar ut? :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 560
Senast: Svartkatt
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 464
Senast: Whirlie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka