Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det någon som har ett Tjeckiskt Varmblod / Český teplokrevník därute? Jag har en underbar valack som jag köpte i vintras. Hade varit kul om det fanns någon annan som har upptäckt denna trevliga ras.
Har en Donna av denna ras.. riktig Pärla!! Har också en halv tjeckisk kille hemma på 2 bast! underbara hästar men härligt temprament! liviliga utan att vara nerviga.....
Åh va kul! Jag önskar nästan att min var ett sto så jag kunde ta föl, hehe.
Du får visa bilder på dom! Vilken stam är det på stoet?
Min kille är e Caspal 10 ue North Star IV. Han har en hel del North Star och Furioso i sig, 25 % fullblod och även en angloarab i fjärde led.
Har faktiskt fotat en! Kliade mig många gånger i huvudet innan jag fattade vad det var för ras. En valack f.2004 e.Jaspis ue.Porter, mest holländsk stam, vet tyvärr inte stammen på mormors sida, antar att den är lite mer annorlunda
Hästmänniskan
Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
Hästmänniskan
Hejsan,
kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Hästnyheter Tycker inte att hästägaren borde få betalt, men inte heller betala. Tycker det borde vara en "win win" situation där djurparken står för...
Hästmänniskan självklart! engelska fullblod är en fantastisk ras, men man går räkna med mycket tid. Ångrar inte vårat köp en sekund, men att köpa ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.