athena_arabians
Trådstartare
Veterinärbesök, gråt och hämtpizza. Om en vecka begravning igen. Jag är så trött nu.
*stor kram*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinärbesök, gråt och hämtpizza. Om en vecka begravning igen. Jag är så trött nu.
Jag hade några vaktelägg kvar... de blev en del av min frukost!
pljeskavica i lepinja
I morgon ska vi ha serbisk afton, då serveras pljeskavica i lepinja med ajvar, kajmak, tomat mm. Serbiskt vin och slivo till.
Tjuvstartade idag med moussaka och så ska jag göra morgondagens efterrätt nu, burek med rivet äpple samt baklava. mums!! Har gjort sockerlagen till baklava och smaksatte med rosvatten, vilket gjorde mig supersugen på ratluk ( Turkish delight) med rossmak. Undra om det är svårt att göra egna...
Vad är det?
Usch vad tråkigt! Nu får det väll ändå vara färdigt med sorgligheter!Veterinärbesök, gråt och hämtpizza. Om en vecka begravning igen. Jag är så trött nu.
Ni är gulliga som tusan hela bunten
På tisdag är det begravning för svärfar, sen ska det väl vara slut på sorgligheter hoppas jag. Jag har som plåster på såren bokat teater; Loranga på Orionteatern bland annat. Ska bli väldigt roligt.