athena_arabians
Trådstartare
Oj då.
Jag köpte på burk och tror att de var färdiga att ätas. Igår åt jag en mindre mängd och har inte mått konstigt, som tur är.
Nästa fråga, var de goda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj då.
Jag köpte på burk och tror att de var färdiga att ätas. Igår åt jag en mindre mängd och har inte mått konstigt, som tur är.
Ikväll blir det att laga någon veg-gryta, har köpt blomkål, ingefära och sånt på torget, tänker mig linser, kokosmjölk och gul curry.
De var väldigt salta och smakade i övrigt som lite hårdare sojabönor. Hittade info om att de näringsmässigt är som just sojabönor, fastän inte lika feta.Nästa fråga, var de goda?
Ugnsrostade grönsaker på g, hummus till. Hittade en påse bläckfisk i frysen vilka panerats i panko. Får nog hitta på något mer än hummus... Typ citronklyftor. Jag är lite klen just nu och orken är inte på topp, så mat som lagar sig själv står högt i kurs.
Imorgon är det fredag, då vill jag ha något gott!
Jag hoppas på färska räkor ikväll! Priserna verkar väldigt skäliga idag.
Igår åt jag fylld lövbiff, med dijonsenap och kapris. Och kokt potatis och lite sås på vispet från pannan. Jag och kokt potatis är inte bästa polare, men ibland är det gott sådär en ruggig höstkväll, ni vet. Som igår.
Åh, kan du inte skicka några räkor med express hit?
Jomen för fasen, det ordnar vi. Det blåser så mycket att de kanske kan flyga själva?
Priserna verkar ligga runt 150:-märket idag, känns fint.
Hm! Vi gjorde upp i morse att partner ska laga löksoppa idag, men räkor för 150 en fredag tål ju att tänkas på.
Snarast partnern. Vederbörande är besatt av just sydindisk mat. Mycket goda smaker!Jag planerar indiskt, inspirerad av @Petruska (eller är det partnern?) ska jag ge mig på sydindiskt.