athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är någon som fyller år idag... GRATTIS @Anna!
Hoppas du äter något smaskigt till middag
Grattis, @Anna ! Här festas det på årets skörder, idag ugnsbakade rödbetor med fetaost (nej, den har jag inte odlat) timjan och honung + snabbfräst mangold och lite kvarngryn. Och en näve amerikanska blåbär till dessert.
Då skulle jag vilja be om smoothierecept (gärna goda, nyttiga och mättande ). Behöver frukost/mellanmålsinspiration!
Det blev inte jul-inne-grönsaker till lunch,
Tröstäter mig genom sista semesterdagen med rökta räkor, baguette och aioli. Har det funnits sådana käcka förpackningar med rökta räkor + aioli länge på Ica? Krav- och MSC-märkta dessutom! Första gången jag hittar det i min butik i alla fall. Ok att det kanske inte är superdeluxeräkorna och att det skulle vara coolare med en egen rök - men den lätta tillgängligheten ska ju inte underskattas i sammanhanget. Stor chans/risk att denna produkt kommer att hamna på min lista över "varor du brukar köpa".
Strax fortsatt tröstätning, nu: salta mandlar-choklad till sändningarna från Aachen!