Bag-in-box?dricker vin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bag-in-box?dricker vin
Nä, direktimporterat från moseldalen. Men jag har druckit vin varje dag hela veckan så känner ändå att jag har rätt hemmafruattityd liksom!Bag-in-box?
Lyxhustru, skulle jag säga!Nä, direktimporterat från moseldalen. Men jag har druckit vin varje dag hela veckan så känner ändå att jag har rätt hemmafruattityd liksom!
Konstnärsfru! Sambon är i Ateljén och Arbetar Hårt. Som en av hans ateljékompisar uttryckte det så har jag ju "fått följa hans utveckling" (ska sägas med andakt som om det vore en ynnest).Lyxhustru, skulle jag säga!
Du är den musa i bakgrunden som gör det möjligt för hans Begåvning att blomma ut! Självklart duger inte simpelt lådvin då. Jag drar efter andan av hänförelse.Konstnärsfru! Sambon är i Ateljén och Arbetar Hårt. Som en av hans ateljékompisar uttryckte det så har jag ju "fått följa hans utveckling" (ska sägas med andakt som om det vore en ynnest).
"Behind each artist stands a great woman". (Alkoholiserad och hysterisk pga den trånga tillvaron, men ändå.)Du är den musa i bakgrunden som gör det möjligt för hans Begåvning att blomma ut! Självklart duger inte simpelt lådvin då. Jag drar efter andan av hänförelse.
Ya-Ya-böckerna?
En vågad gissning: http://www.bokus.com/bok/9789100572297/ya-ya-flickornas-gudomliga-hemligheter/
Jag har stiftat bekantskap genom filmen, dock.
Korrekt! Så finns det två till, Ya-Ya-flickornas väg till fullkomlighet (som kom ut före Gudomliga hemligheter men blev känd efter, så att säga), och Små altare överallt. Mycket bra.
Havssalt!? Men BARNET då?Hjälpt min rara syster och har bakat bröd och bullar en masse så de har ett tag framöver. Bullarna med apelsin/ingefära/vit choklad/mandel var super, havssalt ovanpå blev pricken över i. När jag hämtat mig ska jag laga Thai, nudlar och grönt.
Havssalt!? Men BARNET då?
Yes! Böckerna slår filmerna med hästlängder tycker jag. Gillar man ya-yas skulle jag rekommendera Kate Atkinsons I museets dolda vrår. Samma känsla.
Jag har inte sett någon av filmerna och tror inte att jag vill heller. Sandra Bullock är inte min Sidda!
Tack för tipset om Atkinson!