Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är viktigt att vara mentalt förberedd!Men eller hur! En vecka och en dag kvar till semester, men känslan är redan här
Allt längre norrut, låter det som?Har bakat olika bullar hela dagen, samt besökt diverse små orter med namn som Varmvattnet och Piparböle.
Allt längre norrut, låter det som?
Jag är fortfarande i USA och har nu ätit clam chowder. Det var första gången, när jag såg det på en meny tyckte jag det var bäst att passa på. Det ska vara musslor i, men jag vet inte riktigt var man hade gjort av dem. Stabbig historia. Åt även några dumplings med chilimajonnäs. Chili, är ju ändå en smak som faktiskt tillåts framträda i den amerikanska maten, liksom sötma.
Jag längtar inte direkt hem, men ser fram mot att få starkt kaffe när jag väl är hemma!
Yes, vi är på tur så långt norrut vi orkar. Jag har metat abborre och tillagat dem på otal vis vid detta laget, oväntat trevligt.
Amerikansk mat som jag tilltalas av är nog främst av cajun-typ. Jag har läst rebecca wells för många gånger. Drick bourbon istället är mitt tips.
Yes, vi är på tur så långt norrut vi orkar. Jag har metat abborre och tillagat dem på otal vis vid detta laget, oväntat trevligt.
Amerikansk mat som jag tilltalas av är nog främst av cajun-typ. Jag har läst rebecca wells för många gånger. Drick bourbon istället är mitt tips.
Här är maten överlag som om den vore lite lagom sydeuropeisk sådär, som att odla en europeisk stil. Men sen smakar den inget. Saratoga Springs, New York State. Inte så cajun.
Må bättre mat landa i din närhet imorgon!
Drick bourbon istället är mitt tips.
Thaikuben var helt okej i näringsinnehåll osv., så om man bortser från grönsaksbristen var det förmodligen en bättre måltid än många krislunchlådor jag har framställt.
Sagt i sann Ya-Ya-anda!
Vi måste ju vara tvillingar separerade vid födseln
Nu känner jag mig utanför! Det är faktiskt ODEMOKRATISKT med bildade skämt i obildade personers närvaro!Jaaa! Åh, jag älskar Ya-Ya-böckerna. Alldeles för länge sedan jag läste dem nu, minst ett halvår.