Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Icas färska tortellini till kvällsmat, barnet älskade dem och jag tyckte att de var lite lätt smaklösa och allmänt tråkiga.
Finns det goda tortellini att köpa? Göra själv känns lite lätt överkurs med ett 18 månaders busfrö i hasorna.
Idag har jag lagat Chili con Carne som jag borde äta, men jag är inte särskilt sugen. Dessutom blev inte smaken riktigt som jag tänkt mig, den är liksom "spetsigt stark" istället för "rund styrka". Den är kryddad med färsk chili, chiliflakes, paprikapulver, cayenne, tomatpuré, kakao, spiskummin, salt och peppar - vad kan jag ändra?
Tack! Honung låter som en bra grej faktiskt. Det har jag ju provat tidigare med framgångTesta att ha i lite balsamvinäger och oxfond. Ev lite honung också.
Tack! Honung låter som en bra grej faktiskt. Det har jag ju provat tidigare med framgång
Fellow huskors och slemproppsallergiker!
Hur gör ni rent kakelfogar som motstår yes, vanish och Mr muscle ugnspray? Desperat popcornätare efterlyser expertis, och då måste detta vara bästa tråden. Gräddan av intellekt och...husmorstips?
Fellow huskors och slemproppsallergiker!
Hur gör ni rent kakelfogar som motstår yes, vanish och Mr muscle ugnspray? Desperat popcornätare efterlyser expertis, och då måste detta vara bästa tråden. Gräddan av intellekt och...husmorstips?
Jag blundar för det hela tills min partner gör något åt det.Fellow huskors och slemproppsallergiker!
Den blir väldigt kort:
Flammigt grått torde vara optimalt. När det gäller flammigt, är min partner en klippa. Du skulle se vårt vardagsrumstak, som han strök med färg tre gånger och som ändå är galet flammigt. Värre än före ommålningen.Och epilogen i boken kan vara "Eller måla allting grått".