Efter gårdagens paj säger jag ja, gärna! Om beståndet på innergården skulle ta slut.Vill du komma och plocka mina också? Det jävliga är att de kom in i trädgården pga en växt köpt på en handelsträdgård
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter gårdagens paj säger jag ja, gärna! Om beståndet på innergården skulle ta slut.Vill du komma och plocka mina också? Det jävliga är att de kom in i trädgården pga en växt köpt på en handelsträdgård
Oj, det måste vara det största NO-NO en handelsträdgård kan göra :P.Vill du komma och plocka mina också? Det jävliga är att de kom in i trädgården pga en växt köpt på en handelsträdgård
Tabouleh med granatäpple låter JÄTTEGOTT!
Låter som en vettig investering!och tack vare en spaljé kan psykopatgrannen mitt över inte se in i sovrummet längre.
Det värsta är att jag redan hade dem, de stod bara helt fel. Jag hade dödat all yta som fanns.Låter som en vettig investering!
Jag plockade mina i hallonlandet vid sommarhuset. Gästen och jag enades om att vi inte äter kirskål innan vi hotas av skörbjugg.Ååååh nässlor! Måste ut i naturen, tanto räknas inte. Har insett att inte ens kirskål växer på bakgården. Men de nedanför har rosmarin...
Kan byta kirskål och nässlor mot en BRIO-spis. Sugen, någon?
J
Jag plockade mina i hallonlandet vid sommarhuset. Gästen och jag enades om att vi inte äter kirskål innan vi hotas av skörbjugg.