Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad fint!
Glömde nämna att quinoadelen började i måndags och har fortfarande en skål kvar men orkade verkligen inte äta quinoa för fjärde dagen i rad.Lite skåprens här igen. Hittade röd och vit quinoa med bäst före-datum 2021. Smakade hur bra som helst. Hade ner kikärter och överbliven salladsblandning på påse (riven morot, vitkål och någon grön sallad) i quinoan. Till det airfryad zucchini, champinjoner, små tomater, röd paprika, rödlök, halloumi och vitlök.
Tänkte göra någon yoghurtsås till, typ tzatziki, men orkade inte. Kände sen inte heller att det saknades då grönsakerna och halloumin blev saftiga i sig. Har verkligen svängt angående airfryern, från att ha ångrat att jag köpt en och undra vad poängen är till att verkligen uppskatta den och hur extremt snabbt det går, känns som nåt trolleritrick ibland.
Åh, en vacker dag ska jag ta mig iväg på en riktig Burns Supper! En av restaurangerna här i våra kvarter är till exempel väldigt kända för sin, så jag har alla förutsättningar för det, men det känns som att det alltid smyger sig på så plötsligt att jag inte hinner planera för mer än butiksköpt haggis och hemgjorda tillbehör vid matbordet här hemma@Mineur ... I'm so jealous.
Oh Burns night med Haggis, Neeps and Tatties Nar jag bodde i Saudi var vi inbjudna varje ar till Skottarna's fester med motivering, "We're practically related, the Vikings shaped us into the warriors we are, you know".
Det ar nagra av de trevligaste fester jag nagonsin varit pa. Dessutom med bagpipes and scottish dance.