Mineur
Moderator
Haha jag vet, jag skrattade rätt gott åt honom när han förklarade innebörden av uttrycketMin version av emergency dough är den med bakpulver så ja..
Ser supergott ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag vet, jag skrattade rätt gott åt honom när han förklarade innebörden av uttrycketMin version av emergency dough är den med bakpulver så ja..
Ser supergott ut!
Det här ska vi testa hemma hos oss i veckan!Jag har uppenbarligen levt under en sten för jag insåg den här veckan att man kan göra fish tacos med vanliga fiskpinnar, efter ett tips i ett utskick från Ica. Har gjort det tidigare och då har jag dubbelpanerat fisken själv, det var hur gott som helst men så krångligt att jag inte orkat göra det igen...
Så igår provade jag med fiskpinnar och det blev ju kanon! Kommer definitivt göras igen! Min syrra sa då att ”ja det gör vi varje vecka” så tydligen är det en grej som jag har missat...
Visa bifogad fil 85340
Tomater, picklad rödlök, guacamole, gräddfil, koriander, srirachamajonnäs.
Kul! Jag ska definitivt göra det igenDet här ska vi testa hemma hos oss i veckan!
Ikväll ska jag försöka mig på @athena_arabians s särbos saffranssoppa med räkor! Det ska bli väldigt spännande, i mitt huvud kommer detta bli galet gott.
Åh gulasch! Det måste jag göra i veckan!Håller på med en gulaschsoppa är så himla gott tycker jag. Gjort en rejäl laddning så vi får några matlådor också. till blir det vitlöksbagutte och creme fraiche.