Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saffransfiskgryta, på sej, lax, potatis, sötpotatis, stjälkselleri, fänkål, purjo, vitt vin, grädde, grönsaksbuljong, och vitt bröd och aioli till. Gott och mättande och värmande!
Jag med!Fan nu blev jag pga era inlägg sugen på fiskgryta fastän jag just käkat!
Tröttmössan här läste Gröna Lund ist för Grand i Lund.Allmänt avstannad köksaktivitet några dagar, delvis förklarat av julbord på Grand i Lund - gott och trivsamt och helt okej vegetariska alternativ. Samt sedan vara insnöad på hemmaplan och har trots snöröjningshjälp inte orkat skotta mig ut det som saknas för att komma till affären. Får se om jag ger det en chans i kväll eller åtminstone i morgon. Ändå gott att ha jobbat upp ett frysförråd att nalla av ändå sådana gånger!
Idag har det hittills blivit nudlar med wokade grönsaker, bl a årets sista spetskål från grönsakslandet. Samt en hel del hemmagjord pepparkaksdeg. (Eventuellt räcker den till att baka några kakor av också)