Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du får iranska kompisar, eller kurdiska från Kurdistan i Iran, så säg att du vill ha gormeh sabzi till din födelsedag!Mest idiotkrock. Och jag kunde inte vara tyst, vilket ledde till episkt dålig stämning men också att jag nu har ett helt gäng nya vänner. Klart värt det. Men jag träffar aldrig såna typer normalt, jag läser möjligen om dem på nätet. All media är korrupt, FN är jättekorrupta och vi borde ha samma brist på vapenlagar som USA. Bland det mer lättsmälta då.
Sen fick jag übergoda biscotti med arabisk kryddning av mina nya kompisar. Lycka.
Åååh! Jag som i detta nu ligger och suktar efter kladdkaka med grädde... icke bra!Chokladtårta och handvispad grädde.
Quornfärslasagne och gurka, isbergssallat och tomat.
Den går snabbt och lätt att tillverka. Vill du ha receptet?Åååh! Jag som i detta nu ligger och suktar efter kladdkaka med grädde... icke bra!
GärnaDen går snabbt och lätt att tillverka. Vill du ha receptet?
Bläckfisksvart ravioli och vitt vin. På uteservering. Funderar mycket på varför jag så sällan sitter på uteserveringar. Det är ju rätt trevligt.
Nom! Vad gott! Väldigt enkelt recept. Gör den nog på fredag efter jag skrivit tenta.
Hur länge ska en blocka dig den här gången? 4 veckor?
Tidig middag pga TRÖTT. Gnocchi gambero et pistacchio. Och vatten, jag är ju trött.
Visa bifogad fil 37357
Det är det!Gud så gott det ser ut!
Alltså, persikorna. Nämnde jag persikorna?