Mineur
Moderator
Det var precis en sådan jag åt ikväll! (eller åtminstone en halv)Ibland äter jag faktiskt de som är orange inuti, men jag brukar dela med mig till hästen och hunden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var precis en sådan jag åt ikväll! (eller åtminstone en halv)Ibland äter jag faktiskt de som är orange inuti, men jag brukar dela med mig till hästen och hunden.
Paj med paprika, pesto och fetaost. MELON med grekisk yoghurt till efterrätt. Efter efterrättsupplevelsen har jag om möjligt ännu mindre förståelse för @Hyacinth och @fraggelzebra och era smaklökar vad gäller melon
Så himla många bra recept!!https://zeinaskitchen.se/mina-basta-zucchinirecept/
Zeina! Jag är räddad. Helt plötsligt sitter jag på en guldgruva.
Grapefrukt känns för mig som en sådan där frukt som inte vill att man ska äta den.Ta grapefrukt istället så är jag på
Så himla många bra recept!!
Annars är hemgjord ostkaka med zucchini i oväntat gott. Men då ska en ju gilla ostkaka
Vissas smaklökar i den här tråden är ju minst sagt diskutabla så omöjligt att veta om en har vettiga åsikter gällande annat viktigt, så som ostkaka / teamEn älskar ostkaka!
Vissas smaklökar i den här tråden är ju minst sagt diskutabla så omöjligt att veta om en har vettiga åsikter gällande annat viktigt, så som ostkaka / team
Melon
Visa bifogad fil 32456
Blir typ samma sak till lunch varje dag: grönt från trädgården. Idag vitlöksfräst tofu (ej hemodlad) med svartkål, lila vaxbönor (ändrar tyvärr färg vid kokning) och sallad med jättegoda morötter! Och årets första gurka!
50 l?! Verkligen?!Jag gjorde en av zeinas rätter med zucchini. Glömde den sen i ugnen.
Lätt kremerad... men vi åt ändå.
Råkade även köpa 50 liter jordgubbar så har suttit och rensat till nu och kokat lite sylt, druckit jordgubbsdrinkar och fryst in. Så jävla huslig!
50 l?! Verkligen?!