Det tar en evig tid att fritera några större mängder eftersom så få blad i taget funkar i grytan.
Du får köpa en större gryta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tar en evig tid att fritera några större mängder eftersom så få blad i taget funkar i grytan.
Vackert! Var det gott också?Min jordgubbspizza.
Ja. Nu köpte jag färdig pizzadeg, pga gräsänka. En surdeg som partner hade ägnat en vecka åt att kultivera, hade förstås blivit mer storslagen.Vackert! Var det gott också?
Åh! Jag ska ta mig en liten extrabit med kulturtantsketchup på! Tack för tipset!Alltså det här är nästan lite läskigt, men jordgubbspizzan har kikat in i mitt liv IGEN! Jag är nyss hemkommen från en Pizza Making Masterclass som sambon fick i födelsedagspresent, och en av toppingarna som rekommenderades var jordgubbar, getost och balsamico! Eftersom jag kände att jag fått nog av den saken på ett tag valde jag kronärtskocka, ricotta och spenat istället, men det var också gott! Så otroligt mätt nu, och lite rund under fötterna p.g.a. Montepulciano d'Abruzzo.
Jag är en aldrig sinande källa av pizzainspirationÅh! Jag ska ta mig en liten extrabit med kulturtantsketchup på! Tack för tipset!
Om det där är reality, kan jag tänka mig att hänga med ett tag till.Detta med jordgubbspizza måste jag testa här i dagarna, det låter fantastiskt!
Back to reality, som sagt, och en numera "gammal" trotjänare.
Vattenmelon! Fetaost! Gurka! Kulturtantsketchup! Och ugnsstekt kycklingfilé. Tyvärr hade min mynta inte överlevt midsommaren i stan, så de få blad som var fräscha tog jag i matlådan för idag istället.