Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, vad gott det låter!Idag åt vi hel kyckling i ugn, tillagades med apelsin, massa hela färska lökar, rikligt med sherry, flingsalt och ramslök. Till ugnssteka grönsaker och en skysås med grönpeppar. Det var ohemult gott efter en dag med mycket fysiskt arbete.
Jag blev mycket okaraktäristiskt sugen på SÅS. Gjorde goda biffar av formbar färs, stekte dem och lät dem sedan puttra i en timatsås med mycket paprikapulver och färsk basilika i - och dessutom grädde. Oatlys imat förvisso, men ändå. Jag kände knappt igen mig. Ugnsrostad broccoli till.
Det vore en MIRAKELSLADDIS i så fall! Men jag är ju mycket yngre än Sara i Bibeln, och hon fick barn vid 90 års ålder.SLADDIS på g?
(En gammal bekant blev alltid sugen på kokt kål)
Det vore en MIRAKELSLADDIS i så fall! Men jag är ju mycket yngre än Sara i Bibeln, och hon fick barn vid 90 års ålder.
Dock har jag inte lidit och inte heller sett till några under, den klimatkrismotiverade värmen undantagen. Om jag mot all förmodan väntar en MIRAKELSLADDIS i form av en Mini-Jesus, så är det ju som sig bör snarast framåt jul som hon föds.Påsk. Undrens och lidandets tid. Mini-Jesus.
Det låter mer som en resa med kulinariskt tema än som jobb, @athena_arabians .