Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ensam hemma imorgon - kan jag ta med mig Svansson och komma?Jag har tänkt ut en påsklunch som.jag ska laga idag ity min FADER fyller 82.
Grön ärtsoppa i glas, med lite grekisk yogurt med pepparrot i på toppen.
Ägg i cocotte med spenat och tångkaviar.
Några vanliga köpta sillsorter.
Danskt rågbröd.
Varmrökt lax med mangosalsa.
Sparris med citronzest.
Öl. Jag hade "tur". Den hipstriga påskölen var slut igår, så jag kom billigt undan!
Hallands fläder.
Godis efteråt.
Det låter väl rätt bra?
Det var idag! Annars hade du varit välkommen!Jag är ensam hemma imorgon - kan jag ta med mig Svansson och komma?
Åh men attans otur! Jag är alltid lite för sen Måste vara mina sengångargener!Det var idag! Annars hade du varit välkommen!
Mitt syskonbarn krisade i stor stil, för övrigt gick allt bra. Jag är proppmätt.
Ja, livet är ganska överkomligt just nu måste jag erkänna. Gissa om jag är glad att PARTNER insisterade på att vi jobbade lite extra hårt under veckan, så att vi kunde slappna av lite idag. Skål!Alltså. Premiär på trädgård, grill och Aperol Spritz samtidigt! En del är snuskigt bortskämda!
Visa bifogad fil 28405
Fick ta en paus i fixandet hemma för att få i oss något att äta. Blev en riktig finlunch
Efter stallet tänkte jag försöka få ihop någon slags påskmat. Lite sugen på baconlindad sparris efter att ha läst tråden, har också köpt lite varmrökt lax och sikrom från det lokala fiskrökeriet, så något gott borde det kunna bli