Gin och prosecco? Gin och rödtjut? Misär.Men ÄLLING
gin och gin? Kanske lite mynta och sodavatten på toppen??
Jag tar ett glas vitt vin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gin och prosecco? Gin och rödtjut? Misär.Men ÄLLING
gin och gin? Kanske lite mynta och sodavatten på toppen??
Du menar att jag kan åka till KONTINENGTEN och köpa? För nog finns väl Systembolaget även norrut?Som boende i södern har du Inget att skylla på![]()
Synd att vi inte är grannar, för jag har tonic. Fintonic, till och med!Min tonic är slut!
Så trevligt! Gräddsås med köttbullar, potatismos och lingonOj oj oj! Husmanskost i tryckande.värme. Konservativ mat på Sjögärde golfrestaurang. En MYCKET exotisk utflykt. Bilderna säger mer än ord.
Eh med såklart!Flygande jakob minus banan. För alltså varma bananer är bara fööör snuskigt!vad tycker ni? Med eller utan banan?
![]()
Jag skjuter mig själv lite i foten här (med tanke på mitt tidigare dissande av bananpizza) och säger med! Vilket är ett mysterium av stora mått, eftersom jag egentligen inte gillar banan. Alls. Jo förresten, friterad banan är gott. Kanske är jag så pass knäpp att jag bara gillar banan när den är just varm? Jag slutar aldrig att förvåna mig själv.Flygande jakob minus banan. För alltså varma bananer är bara fööör snuskigt!vad tycker ni? Med eller utan banan?
![]()
Och pressgurka!Så trevligt! Gräddsås med köttbullar, potatismos och lingon![]()
De där biffarna med riven squash och riven halloumi brukar barn kunna äta.Har massa zucchini jag måste använda, helst så både vuxna och barn äter det, dvs måttliga mängder chili, allt annat funkar. Tips?
Det där planerar jag att göra med anammas formbara färs någon dag! Med extra mycket pressgurka istället för lingon. Men inte i den här värmen. Gräddsås i värmebölja, jag härsknar inombords av bara tanken.Oj oj oj! Husmanskost i tryckande.värme. Konservativ mat på Sjögärde golfrestaurang. En MYCKET exotisk utflykt. Bilderna säger mer än ord.
De där biffarna med riven squash och riven halloumi brukar barn kunna äta.