Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bangade jag med får jag lov att erkänna.Alltså nog för att jag tillhör #teamfruktimat men jordgubb till sill och oliver är lite över gränsen även för mig![]()
Hann inte äta frukost innan vi åkte och handlade i förmiddags (eftersom jag helt enkelt lät bli att gå upp...), så det blev äggmackefrukost vid typ tvåtiden... Har sedan knappt gjort något alls på hela dagen, för DET ÄR VARMT. Men tog mig samman och städade köket på kvällskvisten. Nu käkar jag baguetter med båtfrysta räkor och aioli. Och dricker bubbel. Funkar!
De båtfrysta var för övrigt väldigt bra! Helt klart bättre att betala 99:-/kilot för dem än över 300 för de färska. Det märks att det är badgästsäsong![]()
Ja! Och finns dessutom på praktiska halvflaskor så jag inte behöver bli plakat varje gång jag vill haBubbel är alltid bra![]()
Ja! Och finns dessutom på praktiska halvflaskor så jag inte behöver bli plakat varje gång jag vill ha![]()
Det är som det där Mellerudsfenomenet korv och våffla. Inte för att det innehåller frukt, men själva kombinationen är lite skum.Alltså nog för att jag tillhör #teamfruktimat men jordgubb till sill och oliver är lite över gränsen även för mig![]()
Så kan man också göra. En kollega påstod att man också kan spara till dagen efter. Det är ju iofs möjligt, men det är inte alltid det blir så när jag väl har börjatNä, det är nackdelen när man är solo... jag brukar iofs bortse från det ibland och inte planera in bilkörning dagen efter![]()
Har precis för första gången i mitt 37-åriga liv stekt pannkakorÄter de i detta nu till någon form av försenad frukost. Vispad grädde och jordgubbar till. Lite kardemumma i smeten. Blev bra!
Jag gillar ju egentligen pannkakor. Om de är goda. Min mamma var inte så bra på pannkakor så det har liksom aldrig blivit att jag har gjort några heller. Men jag var uppenbarligen bra på det!Jag har som snart 45-åring aldrig gjort detDet lär inte bli av heller
Blinier däremot
![]()