Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt råd är att ta i ordentligt med kardemumman. Tyckte inte att det smakade så mycket av den. Brukar även ha det i våfflor eftersom det är gott i typ alltJag tror inte att jag har stekt pannkakor mer än kanske fem gånger i mitt liv heller. När jag har gjort det har det dessutom varit som gruppaktivitet på fettisdagen ty då äter man pannkakor i England. Sa dock häromdagen att jag gärna vill ha nån sorts pannkaksbrunch framöver så vi får se! Kardemumma i smeten @jarakamandan lät ju jättegott!
Igår vågade min partner sig på språng ut i det okända, så idag kastar jag mig ut och äter en raw lunch. Allt gott, men jag är SKEPTISK när det kommer till chiapudding. Vad är grejen med dessa slemmiga frön?
Igår vågade min partner sig på språng ut i det okända, så idag kastar jag mig ut och äter en raw lunch. Allt gott, men jag är SKEPTISK när det kommer till chiapudding. Vad är grejen med dessa slemmiga frön?
Nu tycker jag ni är lite negativa @Petruska @Hyacinth @athena_arabians
Det är ju ungefär samma konsistens som passionsfruktskärnor![]()
Jag strör lite chiafrön ihop med müslin på yoghurten på morgnarna, äter upp dem snabbt innan de hinner bli slemmiga! Mest för att de innehåller omega-3 och jag är dålig på att äta fisk. PARTNER kallar dem för fisk-frön sedan jag berättade detSlemmigheten är ju kanske lite lik..
Och som grodägg. Och linfröslem.Nu tycker jag ni är lite negativa @Petruska @Hyacinth @athena_arabians
Det är ju ungefär samma konsistens som passionsfruktskärnor![]()
Och som grodägg. Och linfröslem.
Jag tar hellre en bit inlagd sillAbbas Ramslök är god plus att min favorit Fransk löksill hänger med sedan barnsben
![]()
Ja, lite chiafrön i müslin för att det är nyttigt hade jag kunnat hantera.Hade jag fått i mig fisk regelbundet hade det inte varit något problem. Men av olika anledningar får jag inte det, och då är någon tesked chiafrön på yoghurten varje morgon 7 dagar i veckan för mig ett extremt bekvämt och smidigt halvsubstitut![]()