Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå hotellfrukostar. Den här business-stilen som män har, alltså kläderna. Är inte det helt enastående oattraktivt? Är målet att vara just oattraktiv så att alla kan koncentrera sig på affärerna, eller hur hänger det annars ihop? (Pga sned könsfördelning, avvaktar jag med mitt omdöme om kvinnornas klädsel.)
Jag tänkte faktiskt på honom. Han klär sig inte i den opersonliga business-stilen, så han berörs inte av diskussionen.Ja. Och nej.
Blå eller vit skjorta och trist kostym är aptrist. Min partner i tweedkostym, rosa skjorta och lila slips är jättesnygg.
Jag tänkte faktiskt på honom. Han klär sig inte i den opersonliga business-stilen, så han berörs inte av diskussionen.
Charmigt.Jag har en kollega som bara äger ljusblå skjortor. Han har haft det i 25 år på jobbet. Jag har frågat.
Ja! Den var liksom riven och strödd över allt det andra som ett gult strössel, och smakade mest salt och nästan lite ostigt. Jag önskar att jag hade frågat mer om tillverkningsprocessen, men jag var upptagen av att äta.
Ja, lite så! Det var intressant, mer som en kul grej än något annat. Verkar ju inte jättesvårt att göra heller, om man ska tro receptet som @VLMF så vänligt la in!Jag har hört att det är lite parmesanaktigt? Måste verkligen prova någon gång.
Oj vad vackert!Så här blev förresten de cheesecakes jag bjöd jobbet på igår:
Jag behöver er eminenta input. Jag har lovat att göra mina fetaostbollar till midsommarlunchen men eftersom de innehåller bacon, och det behövs, vad kan jag ersätta det med sådig det passar vegetarianerna som också ska kunna äta dem?