Ok!Ja. På ett dyrt och opersonligt vis.
Själv tycker jag att män (eller iaf min man) blir väldigt tjusig när han har kostym, men han är inte rädd för att använda färg eller mönstrade slipsar/flugor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok!Ja. På ett dyrt och opersonligt vis.
OT men jag har hittills aldrig tänt på någon i den stilen. Om det är någon jag redan är tänd på och som omständigheterna vid ett givet tillfälle tvingar på kostym, typ bröllop, så har jag tänkt Skönt när han blir som vanligt igen.Apropå hotellfrukostar. Den här business-stilen som män har, alltså kläderna. Är inte det helt enastående oattraktivt? Är målet att vara just oattraktiv så att alla kan koncentrera sig på affärerna, eller hur hänger det annars ihop? (Pga sned könsfördelning, avvaktar jag med mitt omdöme om kvinnornas klädsel.)
Tjusig? Var hamnar det på den skala som visar hur attraktiv någon är?Ok!
Själv tycker jag att män (eller iaf min man) blir väldigt tjusig när han har kostym, men han är inte rädd för att använda färg eller mönstrade slipsar/flugor.
Just. Sist situationen krävde att partner klädde sig så, var vår spontana och samtidiga reaktion: Detta Går Inte!OT men jag har hittills aldrig tänt på någon i den stilen. Om det är någon jag redan är tänd på och som omständigheterna vid ett givet tillfälle tvingar på kostym, typ bröllop, så har jag tänkt Skönt när han blir som vanligt igen.
Det beror väl på smak antar jag. För mig mer tjusig mer attraktiv.Tjusig? Var hamnar det på den skala som visar hur attraktiv någon är?
Klänning är mycket enklare tycker jag, skalan har många fler steg. För män är det mer begränsat, det är liksom ett jättegap mellan vanliga kläder och kostym. Behövde jag ha slips skulle jag seriöst dö.Just. Sist situationen krävde att partner klädde sig så, var vår spontana och samtidiga reaktion: Detta Går Inte!
Själv skulle jag dock hellre klä mig så än i klänning.
På min KONFERANGS är ingen särskilt formell. Och maten och kaffet är bra för att vara England.
Kan inte avgöra vilket som skulle vara värst, skjorta knäppt ända upp i halsen eller högklackat.Behövde jag ha slips skulle jag seriöst dö.
Ogillar fläder men hemgjord lemoncurd är en mycket bra idé! Kör nog på det och hallonmousse.Lemoncurd och eller fläderkräm tycker jag är bra till marängbottnar Går ju även att göra typ jordgubb/rabarber/annan curd som en sen vispar upp med någon typ av gräddig produkt
Ogilla fläder?! Vad är du för galen typ egentligenOgillar fläder men hemgjord lemoncurd är en mycket bra idé! Kör nog på det och hallonmousse.
Ogillar fläder, svarta vinbär och körsbär. Fullkomligt hatar ananas.Ogilla fläder?! Vad är du för galen typ egentligen
Ogillar fläder, svarta vinbär och körsbär. Fullkomligt hatar ananas.
Det är mina enda restriktoner i smakväg! Förutom att jag inte äter sånt från djur då.
Hoppas att alla antecknar detta för framtida bjudningar!
Nej tack!Du vill inte ha mitt bål med svartvinbärssaft (hemmagjord då)?
JAG vill ha svartvinbärsbål!Du vill inte ha mitt bål med svartvinbärssaft (hemmagjord då)?
Min partner löser det med kilt. Jag löser det inte.Klänning är mycket enklare tycker jag, skalan har många fler steg. För män är det mer begränsat, det är liksom ett jättegap mellan vanliga kläder och kostym. Behövde jag ha slips skulle jag seriöst dö.
Nej tack!
Ananas, djur och körsbär kan jag köpa, men fläder och svarta vinbär? Jag antecknar och beklagar. Skickar en styrkekramisangel:Ogillar fläder, svarta vinbär och körsbär. Fullkomligt hatar ananas.
Det är mina enda restriktoner i smakväg! Förutom att jag inte äter sånt från djur då.
Hoppas att alla antecknar detta för framtida bjudningar!