Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstnämnda låter fantastiskt! Jag känner att vi kanske behöver ha en Bukeomröstning i denna mycket viktiga fråga.Funderar på om en kokosparfait med wokad frukt alternativ lime- och kokospanacotta kunde vara något? Vad tror ni?
Själva pälsen är huvudsakligen fälld på de flesta (det finns för tillfället 8 stycken att borsta på om jag vill. En är min, men hon är bara ett, så hon är rätt liten ) men det är rätt mycket man och svans att sysselsätta sig medOh, herregud. Mitt halvblod fäller som fan. En nordsvensk!
Det där lät så mycket gulligare än det var.kom hem med lite anka i en låda
Jag också!@Killaloe jag röstar på parfait med wokad frukt!
Haha ja! Det är så många blandade bud här att jag blir alldeles förvirradDet förstnämnda låter fantastiskt! Jag känner att vi kanske behöver ha en Bukeomröstning i denna mycket viktiga fråga.
För säkerhets skull kanske du borde göra båda, och sedan bjuda in deltagarna i denna tråd för att smaka och på så sätt komma med mer välgrundade åsikter?Haha ja! Det är så många blandade bud här att jag blir alldeles förvirrad
Men om jag räknar rätt så är parfait med wokad frukt i ledningen
Funderar på om en kokosparfait med wokad frukt alternativ lime- och kokospanacotta kunde vara något? Vad tror ni?
Åh, jag tänkte faktiskt på det. Jag är ledsen, för dig och för ankan.Det där lät så mycket gulligare än det var.
Mvh Känslig Vegan