Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paj behöver verkligen sallad! Gärna en krispig och syrlig sådan.En galet god sallad: stek grönkål, charlottenlök och sesamfrön. Salt, edamamebönor, rostad mandel. Dragondijondressing med vinäger och olivolja. Piffade upp alltihop, paj kan annars bli lite mjäkigt tycker jag.
Oj, hur mår du egentligen? Är du mycket sjuk?Jobbar hemifrån lite spontant idag. Hämtade indiskt från mitt palak paneer-hak, men jag gick helt crazy och tog tikka masala paneer istället, GALET VA. Den var jättegod men palak är ännu godare
Matmisär i klass med min servettdiet ... Orkar helt enkelt inte ta mig från hotellet till matställe. Och det enda som finns i denna byggnad är en popcorn och en mjukglass-maskin. Båda ur funktion som det verkar, Antagligen tur,
Det låter ju väldigt allvarligt om så är fallet @Miran Borde någon bukefalist nära dig komma till undsättning?Inga servetter heller?
Funderar på GOD lunch på stan idag. Och på vad som räknas som GOTT.
Funderar på GOD lunch på stan idag. Och på vad som räknas som GOTT.
Ett stort problem är ju att man tröttnar på de närmaste ställena, även om de är helt ok egentligen.Jag är så less på lunchställena inom den närmaste 500m-radien från jobbet att jag oftast inte äter lunch alls. Men det vore kul med god lunch. Då skulle jag också äta lunch idag. Säg till om du kommer på vad som är gott.
Då kan jag sitta där och jobba ett par timmar.
Måste varit feberyra!Oj, hur mår du egentligen? Är du mycket sjuk?
Nej, det funkar ju inte. Men jag drar ut på mackan lite, köper en bulle sen, tar påtår. Att sitta på fik och arbeta är bland det bästa jag vet. En vana jag grundlade redan under högstadietiden.Ser du till att ha mat kvar ett par timmar?