Har du bild på den så jag vet vilken jag ska undvika?Kung markattas bruna tofu är döläskig kan meddelas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du bild på den så jag vet vilken jag ska undvika?Kung markattas bruna tofu är döläskig kan meddelas.
Har du bild på den så jag vet vilken jag ska undvika?
Aha!Tack! Men då är den nog brun för att den är marinerad, inte brun som i brun tofu tänker jag?
Nu måste du prova riktig brun tofu!
Var?I söndags åt jag dock mycket god persisk lunch på lokal.
England? Kan du inte beställa sunkig takeaway? Det var min räddning när jag bodde där. Kinesiskt med mycket MSG ftw!
Låter helt underbart! Jag tänkte föreslå Birgitta Stenberg som förebild, men det där låter ju mer som Cora Sandels Alberte.
Så är det med kollektivet som har sin uteplats under mitt sovrumsfönster! Mycket rogivande när jag ska sova.Grabbarna från Västindien på övervåningen stod för den drogromantiska touchen. Jag såg aldrig någon av dem äta, bara röka.
BLT?Jag som inte äter bröd kommer köra BLT för andra dagen i rad. Noll inspiration och entusiasm för att laga något. Måste ta mig till affären imorgon för att köpa yoghurt och lite andra saker.