Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En underbar rätt! Var är syfilisen?
Nå. Det var hursomhelst en pedagogisk idé jag hade. Vi har många såna kring mat i vår FAMILJ.Inte för den som sedan måste göra rent spisen, i alla fall inte positiva lärdomar
Ja, både smakkombinationerna och estetiken rent visuellt saknar motstycke i vårt kuiinariska kulturarv.Bortsett från det suspekta i att äta leverpastej och kräftor med grädde och majonäs är det väldigt... kufiskt?..? Med så militäriskt dekorerad mat.
Visa bifogad fil 13796
Ägg, kiwi och tomat. Klassisk kombo.
Jag är uppväxt utan - du och min käre fader verkar ha ungefär samma pedagogiska idé. Fick en när jag flyttade hemifrån som användes en gång till att smälta en plastbunke, sen glömdes den bort i ett skåp.Jag har aldrig ägt någon.
Åh din listiga lilla kvinna! Och ny profilbild har du också!Kan inte. Sover räv. Lurar SKORK så hen sover vidare, eventuellt även partnern så hen diskar och fejjar klart. Lilla jag bara stööööör när hen diskar.
KIRSKÅL! Riktigt mysigt att plocka i solen på innergården. Så nära trädgårdspåtande jag kommer. Fick bli pesto ihop med jordnötter (nyligen kommit på att det är najs!), vitlök och olivolja. Peston ska paras ihop med gemelli.
*cyberkram*Kirskål?! Herregud människa, här har vi inte barmark ännu och definitivt ingen kirskål!
*cyberkram*
Ja jag hade själv inte tackat nej till att kunna åka skidor!Tack men det är ingen fara, jag stortrivs här Just nu är nästan bästa tiden i Norrland, det är ljust länge men det är bra med snö kvar
Ja jag hade själv inte tackat nej till att kunna åka skidor!
Det föret försvinner snabbt om det inte blir minusgrader, det har precis spöregnat!
Fö avnjuter jag lite kex med ost innan det är dags att försöka sova lite. Jag har märkt att om jag lägger mig utan att äta något litet sover jag sämre. Väldigt märkligt.
Rödkulla är enligt mig ett väldigt trevligt nötkreatur, har förmånen att träffa rasen mellanåt. Det är en gammal svensk lantras som är hornlös (kullig).Rödkulla?
Rödkulla?
har ett GÄNG BARN på pyjamasparty och tänkte lära dem ett och annat om dekadens.
Rödkulla är enligt mig ett väldigt trevligt nötkreatur, har förmånen att träffa rasen mellanåt. Det är en gammal svensk lantras som är hornlös (kullig).