Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart det gör!Jag åt choklad (smågodis) till second breakfast, men gissar att det inte riktigt kan räknas som chokladfrukost.
Inte som jag tänker mig era chokladfrukostar!Såklart det gör!
Jo. Mycket exotiskt.På skårs gård?
Haha ja! Men väldigt trevligt tycker jag! Och mättsamtJo. Mycket exotiskt.
Hur känns det att använda uttrycket "minA barn"? Alltså plurala BARN.Middagen tänker jag inte nämna, men fick lunch hos min vän och granne; stekt fläskfile, kokt potatis och kantarellsås samt lagrad påskmust. En rejält mastig lunch men ack så omhuldad jag kände mig. Det är nåt särskilt med mat tillagad av folk över 70 tror jag. Inmundigades i sällskap av mina BARN och hens BARNBARN, en spretig och bitvis extremt livlig skara.
Glad läsning efter din gyozakris häromdagen.Grillningen igår blev löjligt god. Jag vet att det låter skrytigt men det var verkligen SÅ gott! Revbensspjäll till särbon och helgrillad fläskfilé till mig, båda med min egen Memphis dust. Sparrisen var lagom grillad och de fyllda champinjonerna precis som jag vill ha dem. Ska jag anmärka på något skulle det vara potatisen, den skulle ha legat med lite längre för krispigare skal
Hur känns det att använda uttrycket "minA barn"? Alltså plurala BARN.