Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud "står och kokar", riktigt östgötskt. Ursäkta om det gör ont i ögonen!
TVÅ semlor?!? Och min sambo "jobbar över" just nuJa, jag är dyngförkyld. Allt smakar typ bomull. Av helt oklar anledning köpte jag två semlor på vägen hem
Nej, det är väl inget konstigt? Eller missar min febriga hjärna något?
Ja, jag är dyngförkyld. Allt smakar typ bomull. Av helt oklar anledning köpte jag två semlor på vägen hem (och 1½ kg kaffe och en knippe mexikansk sparris) - jag är inte ens sugen och kan knappt svälja! Men i och för sig är de ju väldigt energitäta, så det kanske inte är helt dumt ändå...
TVÅ semlor?!? Och min sambo "jobbar över" just nu
Det är okej! Bara han inte kommer hem och smittar mig med ytterligare en förkylning - jag orkar inte med det en gång till så snart inpå förra omgångens flunsaJävlarns
Det är okej! Bara han inte kommer hem och smittar mig med ytterligare en förkylning - jag orkar inte med det en gång till så snart inpå förra omgångens flunsa
(Krya på dig hörre du! )
JaÄsch hittar inte min brödform heller. Kan man baka kladdkaka i sockerkaksform?
Jag antar att den fastnar och så får man gräva ut den? Men smaken blir i alla fall samma antar jag.
Nu vill jag också ha diggestiiivekex. Har inga diggestiiivekex Känns helt bakvänt att jag blir avundsjuk på något som du äter, i nuvarande tillstånd.Matsmältningskex igen, himla trevliga små saker.
Nu vill jag också ha diggestiiivekex. Har inga diggestiiivekex Känns helt bakvänt att jag blir avundsjuk på något som du äter, i nuvarande tillstånd.
Muffinsformar kanske? Små, lagom stora portionsbitar.
Lidandet förädlar dig!Som ÄRNST skulle säga: att se det stora i det lilla