Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var gott, både räkmackan och cavan
Fick semla på jobbet! Ingen såndär massproducerad konditorisemla som är alldeles för luftig (bullen alltså), för mycket grädde och dessutom sötad grädde. Nä den här såg ojämn och hemmagjord ut, tung vetebulle och osötad grädde
Linsgryta med smulad fetaost och en smörgås till middag.
Åh det låter som en middag i min stil
Det var faktiskt enormt trevligt att inte behöva laga mat idag att jobba med särbon har sina perks
Vi fick sådan semla på jobbet. Förutom att det dessutom var minimalt med mandelmassa, så var det inte ens mandelmassa utan smaksatta malda aprikoskärnor
Men fy vilket antiklimax visst, jag förstår det om man är allergisk mot mandel men inte bara för att vara snål
Finns det ingen semmelombudsman?
Meh vill också ha en särbo som fixar! Eller någon form av -bo överhuvudtaget
Alltså jag är besviken, sambon åt semla på jobbet och köpte därför inte med någon hem till mig för "han hade ju redan ätit en". Funderar på att starta en tråd om min relationskris.
Trots detta tog jag min plikt som matlagerska på allvar och fixade middag. Bulgur med stekta sockerärtor, stekt spenat, avocado och salladslök. Till det halloumipanerad kyckling som tillagats i ugnen. Väldigt oväntad kombo (tack för det Ica och Buffé ) men gott!
Han älskar dig inte på riktigt och han åt säkert sin semla tillsammans med sin älskarinna!Alltså jag är besviken, sambon åt semla på jobbet och köpte därför inte med någon hem till mig för "han hade ju redan ätit en". Funderar på att starta en tråd om min relationskris.
Trots detta tog jag min plikt som matlagerska på allvar och fixade middag. Bulgur med stekta sockerärtor, stekt spenat, avocado och salladslök. Till det halloumipanerad kyckling som tillagats i ugnen. Väldigt oväntad kombo (tack för det Ica och Buffé ) men gott!
Ingen vits, bara dumpa direkt.
Han älskar dig inte på riktigt och han åt säkert sin semla tillsammans med sin älskarinna!
Dumpa!
Trpr ni det är bäst att jag gör det nu via sms? Och skriver "det är inte mig det är fel på, det är dig"?