Inga problem.Men då måste hon ju äta majonnäsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem.Men då måste hon ju äta majonnäsen.
Men då måste hon ju äta majonnäsen.
Måndag i morgon så färska räkor lär ju vara en omöjlighet.
Stå ut till på tisdag! Du kan ju trösta dig med lite skagenröra så länge?Tänk inte på mina känslor
Jag kan tänka mig halvgamla räkor, i nödens stund får man ta vad som erbjuds antar jag.
Nej, vänta tills på tisdag. Då kommer båtarna in med nya.Tänk inte på mina känslor
Jag kan tänka mig halvgamla räkor, i nödens stund får man ta vad som erbjuds antar jag.
Stå ut till på tisdag! Du kan ju trösta dig med lite skagenröra så länge?
Låter helt klart bra mycket bättre än riskera matförgiftning av gamla räkor!Man kan kanske be om en burk utan lock, men med gaffel?
Låter helt klart bra mycket bättre än riskera matförgiftning av gamla räkor!
Kräks som kräks eller va, @Hyacinth
Jag orkade som sagt inte äta lunch igår men var SÅ HUNGRIG när jag anlöpte Göteborg. Lallade omkring på Ica, tänkte köpa tortillabröd och äta falafel men fick en knäpp och var bara tvungen att äta tacos, i enkelt utförande med gurka, tomat, lök, riven ost, srirachapiffad köttfärs och stark sås. Så det gjorde jag och det tänker jag göra igen om sisådär trekvart. Det var jättegott!
Jag har haft cravings på sådana tacos i flera veckor! Plus majskorn och gräddfil då. Måste verkligen göra det snart.
Jag orkade inte ens öppna en majsburk, så bråttom var det!
Hahahaaa det hade varit värt det ju!
Enda gången jag äter burkmajs är i tacos.
Jag tycker att det är gott att blanda ihop burkmajs med färsk hackad chili, något grönt (koriander om man gillar det, annars kanske persilja) och något syrligt, lime eller citron. Riktig smakexplosion!