+ 1!Jag blir nästan arg jag äter glatt förrätt, huvudrätt och efterrätt. Jag kan liksom inte lämna mat på tallriken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ 1!Jag blir nästan arg jag äter glatt förrätt, huvudrätt och efterrätt. Jag kan liksom inte lämna mat på tallriken...
Jag funderar på om jag behöver en ny kaffekvarn, eftersom jag malde kikärtor i min förra... Tyvärr är bra kaffekvarnar ju hutlöst dyra! Jag försöker hitta skäl som rättfärdigar ett sådant inköp, men det är inte helt enkelt. Jag får kanske vara sympatilattemorsa?Jag tyckte lite synd om mig själv här så beställde en Nespresso Aeroccino mjölkskummare. Den är grymt bra! Jag ska ju vara LATTEMOR nu, och försäkringskassan tar ingen hänsyn till det ohemula priset på latte, samt att jag vill kunna avnjuta en bra kaffe på balkongen i solen så fort det bara går.
Jag funderar på om jag behöver en ny kaffekvarn, eftersom jag malde kikärtor i min förra... Tyvärr är bra kaffekvarnar ju hutlöst dyra! Jag försöker hitta skäl som rättfärdigar ett sådant inköp, men det är inte helt enkelt. Jag får kanske vara sympatilattemorsa?
Låter fantastiskt, grattis i efterskott!Åt födelsedagsbrunch på lokal i går tillsammans med partner och vår goda vän som inhuserat oss hela helgen. Älskar ställen där man själv väljer vilka rätter man vill ha på tallriken, istället för att sitta med massa jox man ändå inte äter upp .
Jag valde brödkorg med hembakt rågbröd, scrambled eggs med gräslök, avocado med krossade gula linfrön och olivolja, spicy aubergineröra med vitlök, syltad lax med rökt majonäs, små (goda!) nötköttskorvar och till sist vallmofrö-våfflor med citron/vaniljsirap. Färskpressad apelsinjuice till . 149 danska riksdaler gick det på och alla rätter smakade himmelskt!
På kvällen krävde födelsedagsbarnet (dvs. jag) att vi lagade nachos med extra allt . Massa cheddar och jalapeños, rosamarinstekt kyckling och massor av guacamole . Öl samt cola med massa istärningar som måltidsdryck!
Tusen tack !Låter fantastiskt, grattis i efterskott!
Jag blir nästan arg jag äter glatt förrätt, huvudrätt och efterrätt. Jag kan liksom inte lämna mat på tallriken...
Ja jag har förstått att det är lite provocerande, men jag tror att min magsäck (tillsammans med min näsa) slutade växa när jag var typ 12. Förlåt, eller nått!
Ja jag har förstått att det är lite provocerande, men jag tror att min magsäck (tillsammans med min näsa) slutade växa när jag var typ 12. Förlåt, eller nått!
Det går att öva upp för somligaJa jag har förstått att det är lite provocerande, men jag tror att min magsäck (tillsammans med min näsa) slutade växa när jag var typ 12. Förlåt, eller nått!
Jag har nog aldrig sett det utom på mackor och liknande.Kan man köpa färdigskalade färska räkor? För skala räkor känns helt övermäktigt just nu. Jag klarar inte att ta i något kött av något slag, ens med plasthandskar, i detta välsignade tillstånd.
Jag har nog aldrig sett det utom på mackor och liknande.
Men du är ju både VÄLSIGNAD och LIDANDE.Hmmm.
Känns ju övermaga att köpa en räkmacka och bara äta räkorna.
Men du är ju både VÄLSIGNAD och LIDANDE.
Shit, nu har jag retat upp en havande kvinna också... Tror jag ligger lite lågt här framöverLite? Alltså, det är vansinnigt provocerande med folk som blir mätta innan jag kommit ur startgropen
Jag ska se vad jag kan göra åt saken! Man vill ju inte gå runt och reta upp folk i onödan, liksom.Det går att öva upp för somliga
/En som bytt läger
Säg bara att du kör LCHF.Hmmm.
Känns ju övermaga att köpa en räkmacka och bara äta räkorna.
Men då måste hon ju äta majonnäsen.Säg bara att du kör LCHF.