Jag citerar dig!"Hoppas hon gillade MIN semla. Det är SLUT"
Typ.
Kanske du vet vem hans älskarinna är @Anna så jag kan åka till jobbet och fråga om hon tycker om attt äta upp andras semlor?! Det är så inte okej liksom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag citerar dig!"Hoppas hon gillade MIN semla. Det är SLUT"
Typ.
Det här känns inte bra alltså! Och dig har jag köpt en smörgåstårtebok till @Anna !!
Trpr ni det är bäst att jag gör det nu via sms? Och skriver "det är inte mig det är fel på, det är dig"?
Jag utesluter inget! Han brukar åka på KONGFERANGS med jämna mellanrum och då delar han rum med en manlig kollega Jag kanske borde vara orolig och förbjuda honom att dels åka med och dels jobba på något annat sätt än hemifrån?! Tänk så frestad han alltid måste vara, stackars lilla sambonTror du att han kan vara lite gay i smyg? Fler att välja på då menar jag.
I fortsättningen får han delta i KONFERANGSER via skype under din övervakning! Han måste ju BEVISA att han inte har några hemligheter!Jag utesluter inget! Han brukar åka på KONGFERANGS med jämna mellanrum och då delar han rum med en manlig kollega Jag kanske borde vara orolig och förbjuda honom att dels åka med och dels jobba på något annat sätt än hemifrån?! Tänk så frestad han alltid måste vara, stackars lilla sambon
Jag utesluter inget! Han brukar åka på KONGFERANGS med jämna mellanrum och då delar han rum med en manlig kollega Jag kanske borde vara orolig och förbjuda honom att dels åka med och dels jobba på något annat sätt än hemifrån?! Tänk så frestad han alltid måste vara, stackars lilla sambon