Tittar in i ditt kök, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här känns inte bra alltså! Och dig har jag köpt en smörgåstårtebok till @Anna !! :arghh::arghh:

Hopp opp opp, jag åt min andra semla på lokaaaal! Inget semmelfuffens från min sida! Men klart jag ska ta reda på vem hon är. I detalj! Problemet är väl att jag inte ens vet vilket hus han sitter i men jag ska allt leta.

Tror du att han kan vara lite gay i smyg? Fler att välja på då menar jag.

Tror du att han kan vara lite gay i smyg? Fler att välja på då menar jag.
Jag utesluter inget! Han brukar åka på KONGFERANGS med jämna mellanrum och då delar han rum med en manlig kollega :eek: Jag kanske borde vara orolig och förbjuda honom att dels åka med och dels jobba på något annat sätt än hemifrån?! Tänk så frestad han alltid måste vara, stackars lilla sambon :(

Jag utesluter inget! Han brukar åka på KONGFERANGS med jämna mellanrum och då delar han rum med en manlig kollega :eek: Jag kanske borde vara orolig och förbjuda honom att dels åka med och dels jobba på något annat sätt än hemifrån?! Tänk så frestad han alltid måste vara, stackars lilla sambon :(
I fortsättningen får han delta i KONFERANGSER via skype under din övervakning! Han måste ju BEVISA att han inte har några hemligheter!

Du får börja följa med:idea:

Är det någon här inne som har bakat eller lagat något med kokosmjöl och kan komma med tips på trevliga recept? Vi testade att göra ett gäng pannkakor på det igår och fick mersmak - speciellt sambon som fortfarande håller kvar i sin kolhydratsfattiga kost.

Idag fick det bli något riktigt gott Fiskpinnar och pulvermos :dsedan provsmakade jag även kycklingen jag hade i ugnen:d

I dag är jag ett bottenlöst, välsignat, slukhål. En konferangs med frukostbuffé, förmiddagsfika, lunchbuffé, eftermiddagsfika, middagsbuffé och fria fruktfat däremellan hade passat perfekt! :o
Men en paj med rester ur kylskåpet och semla lite senare fungerar nog också.

Chili på högrev står och kokar på spisen :love: Ska ätas i små tortillas med guacamole, gräddfil och rödlök. Tequilaspetsad öl som dryck. Det ska bli så gott!

Just det, åt igår ganska gott på tapasrestaurang; ostar, patatas bravas, vildsvin med tryffelcréme och lammspett med getost. En alldeles för stor kanna sangria också. Toppenkväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka