Tranbärsvinäger, tistelolja, rå lök, salt, svartpeppar och grovriven sumak.
Vet du var man hittar tranbärsvinägern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tranbärsvinäger, tistelolja, rå lök, salt, svartpeppar och grovriven sumak.
Och granatäppelsirap!Tranbärsvinäger, tistelolja, rå lök, salt, svartpeppar och grovriven sumak.
Jag fick den i en presentkorg när jag fyllde 50.Vet du var man hittar tranbärsvinägern?
Men sluta! Inte fler grejer som jag inte harOch granatäppelsirap!
Men sluta! Inte fler grejer som jag inte har
Är så trött på alla flaskor och burkar som är minst halvfyllda och som jag aldrig klarar att göra slut på i min påvra matlagning.
Håller utbildning och dricker kaffe och äter torr bulle. Blev lovad kakbuffé. Misär.
FY!Håller utbildning och dricker kaffe och äter torr bulle. Blev lovad kakbuffé. Misär.
Det krävs en extraordinär lunch för att väga upp bristen på kvalitativ kurs/konferensfika. Halva grejen är ju fikat!!!
Tvångsmata administratören med torr bulle istället - tror det her större effekt!Jag vet! Det var det jag främst kravställde innan! Jag är desillusionerad! Ska strypa en administratör vid tillfälle
Tvångsmata administratören med torr bulle istället - tror det her större effekt!
Om hen får tillräckligt många torra bullar som fastnar i halsen och inte får sköljas ner kommer hen nog ändra uppfattning (annars är hen en idiot)Hen åt och var nöjd. Vi har helt klart olika uppfattning om vad en bra kakbuffé är.