Tack...såg så jäkla gott och grönt ut
Den var mycket populär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack...såg så jäkla gott och grönt ut
Puh! Jag hajade till lite där. Tur att du redde ut begreppen!Nej nej, extremkorv såklart. Soja- och vetebaserad.
Jag trodde du var dyngrak och glufsade falukorv
Tycker ni har lite väl låga tankar om min alkoholkonsumtion/självbehärskning.Jag med!
O B E G R I P L I G T !Tycker ni har lite väl låga tankar om min alkoholkonsumtion/självbehärskning.
"Så full att jag äter falukorv har jag i alla fall aldrig varit"Tycker ni har lite väl låga tankar om min alkoholkonsumtion/självbehärskning.
Det finns två saker som jag kan identifiera och tacka nej till oavsett hur full jag är: puckade snubbar och att äta djur. Annars brukar jag gå med på det mesta!"Så full att jag äter falukorv har jag i alla fall aldrig varit"
- Trani
"Så full att jag äter falukorv har jag i alla fall aldrig varit"
- Trani
Min erfarenhet är snarare att puckosnubbefiltret försämras kraftigt vid en viss grad av fylla. Alldeles för tidigt, till och med. Men det kanske är lite OTDet finns två saker som jag kan identifiera och tacka nej till oavsett hur full jag är: puckade snubbar och att äta djur. Annars brukar jag gå med på det mesta!
Jag tummar "hellre" på den principen än den andra.Min erfarenhet är snarare att puckosnubbefiltret försämras kraftigt vid en viss grad av fylla. Alldeles för tidigt, till och med. Men det kanske är lite OT
Jag tänkte på det. Hälften av alla jag känner är veg, typ. Varför skulle de äta kött på fyllan? Tanken utgår ju från att de VILL äta kött och varför skulle de vilja det?Jag tummar "hellre" på den principen än den andra.
Men det där med att äta kött på fyllan är lite intressant, har diskuterat det med kompisar och blandkostare verkar tycka att det är något som kan hända och fullt förståeligt medan veggosarnas tycker att det inte finns i deras föreställningsvärld nästan. Typ är du så full att du "glömmer" att du är vegetarian/vegan så är du för full för att stå upp (hindrar i och för sig inte att man gör en Hasselhof men ändå). Jag känner en person som har fylleätit kött som vegetarian men denne är on/off veggo/blandkostare och äter kött i perioder vanligtvis.
Jag tänkte på det. Hälften av alla jag känner är veg, typ. Varför skulle de äta kött på fyllan? Tanken utgår ju från att de VILL äta kött och varför skulle de vilja det?
Så klart! Dumma jag!För att alla matfanatiker egentligen vill äta bloooodigt köööött