Det gör min mamma och hennes sambo också! För jävligt är vad det är!för de äter mycket roligare middagar sedan jag flyttade hemifrån de jäklarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör min mamma och hennes sambo också! För jävligt är vad det är!för de äter mycket roligare middagar sedan jag flyttade hemifrån de jäklarna
Känns ju lite dumt att ringa till BRIS för en sådan sak, vi har ju trots allt flyttat hemifrån, men vi kanske kunde starta en egen organisation KUBRIS (kränkta utflyttade barns rätt i samhället)?Det gör min mamma och hennes sambo också! För jävligt är vad det är!
KUBRIS, men självfallet! Jag känner mig kränkt att ingen startat en telefonhjälplinje än.Känns ju lite dumt att ringa till BRIS för en sådan sak, vi har ju trots allt flyttat hemifrån, men vi kanske kunde starta en egen organisation KUBRIS (kränkta utflyttade barns rätt i samhället)?
Jag med! Borde vi starta en förening för det också?KUBRIS, men självfallet! Jag känner mig kränkt att ingen startat en telefonhjälplinje än.
Lika bra!Jag med! Borde vi starta en förening för det också?
Verkar så himla jobbigt att fejka en operation bara för att få middagar?Jag ska operera foten i vår och då tänkte jag flytta hem till mina föräldrar en vecka och bli ompysslad! Sånt kan man faktiskt göra för att undvika misstankar om hur man snedkar åt sig föräldramiddagar
Verkar så himla jobbigt att fejka en operation bara för att få middagar?
Där sa du något - ingen uppoffring är för stor bara viljan finns Ska genast planera in att ramla ner för trappan så fort mina föräldrar är hemma och kan ta hand om migDå vill du nog inte ha middagarna tillräckligt gärna!
De blir säkert överlyckliga! Vi kanske kunde ha KUBRIS första möte hemma hos mina föräldrar (under förutsättning att de lagar mat såklart...!)Exaktamundo!
Hur sa du nu om den där laxen, kunde jag kanske bo hos dina föräldrar istället för mina..?
Jag har köpt mig en varmrökt vildsvinsstek. Hittills konsumerad i tunna skivor på smörgåsar vilket inte alls är fel, men det finns en rejäl bit kvar som jag skulle vilja göra någon rolig middagsmat av. Gärna till nästa veckas lunchlådor.
Problemet är att min matlagning har gått i stå och jag har en massiv brist på fantasi/inspiration för nya och spännande rätter. Potatisgratäng eller potatis/jordärtskocksgratäng som tillbehör, visst, så långt sträcker sig min begränsade fantasi - men annars? Jag föreställer mig att den skulle gå att använda lite som kassler, men jag har inte ätit eller tillagat kassler på kanske 20 år så jag minns inte direkt något sådant recept. Och jag hittar inget kul när jag googlar heller.
Jag har köpt mig en varmrökt vildsvinsstek. Hittills konsumerad i tunna skivor på smörgåsar vilket inte alls är fel, men det finns en rejäl bit kvar som jag skulle vilja göra någon rolig middagsmat av. Gärna till nästa veckas lunchlådor.
Problemet är att min matlagning har gått i stå och jag har en massiv brist på fantasi/inspiration för nya och spännande rätter. Potatisgratäng eller potatis/jordärtskocksgratäng som tillbehör, visst, så långt sträcker sig min begränsade fantasi - men annars? Jag föreställer mig att den skulle gå att använda lite som kassler, men jag har inte ätit eller tillagat kassler på kanske 20 år så jag minns inte direkt något sådant recept. Och jag hittar inget kul när jag googlar heller.