Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske fylla dem med röda linser? Men till dem då? Måste ha något mer och det enda mitt huvud säger just nu är "rotmos". (Misstänker att min hjärna har förvandlats till det.)@Trani: Fylla champinjonerna med något och köra dem i ugnen? Jag har noll koll på vad man kan använda som är veganskt men har totalt snöat in på fyllda champinjoner. Jag har tom ätit dem till frukost några gånger
Kanske fylla dem med röda linser? Men till dem då? Måste ha något mer och det enda mitt huvud säger just nu är "rotmos". (Misstänker att min hjärna har förvandlats till det.)
Det låter gott! Men då måste jag handla igen, har redan varit och handlat med min rotmoshjärna och det gick sisådär. Kom hem med champinjoner och inte mycket mer.Öh, gör man tillräckligt många behövs det inget mer...
Allvarligt, diverse tuggigare grönsaker i stil med broccoli och tofu kanske?
Det låter gott! Men då måste jag handla igen, har redan varit och handlat med min rotmoshjärna och det gick sisådär. Kom hem med champinjoner och inte mycket mer.
Kanske om man fyller dem med linser, koriander och chili och sedan har curryris och lite grönsaker till?
Rationaliserade ner det till champinjoncurry med kikärtor. Lite tandoorikryddor och diverse grönsaker, ris till.
Champinjoner fyllda med creme cheese i ugn är jättegott! Finns ju vegansk också. Krydda färskosten med sambal
rotmoshjärna