Fräst biff i sötsurstark sås med zucchini, paprika och vattenkastanj, och ris. Och friterad banan till efterrätt. Både grönsaker och frukt - nyttigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon annan som såg Svt:s nya matlagningsprogram Vegorätt i går? Blev så jäkla besviken! Jag tittade bara några minuter här och där för jag stod inte ut.
Jag såg det inte, men det hade ju fått rätt mycket negativ publicitet redan innan det sändes.Någon annan som såg Svt:s nya matlagningsprogram Vegorätt i går? Blev så jäkla besviken! Jag tittade bara några minuter här och där för jag stod inte ut.
Kungskrabba är gudarnas föda och intages helst med äkta champagne. Jag och särbon tycker nog att den slår hummer.
Vi fick stor sorg när ICA slutade ha den frysta i sitt eget sortiment och när de höjde priset i manuella disken
Jag har sett prist på dom , tittade på killen han skakade på huvudet du är inte frisk lite humor i de hela
Det här är inte riktat mot dig utan bara som ett inlägg att utgå från iom kritik mot vegorätt.Jag håller verkligen med om Vegorätt, stod ut i tio minuter men det gick verkligen inte. Det där flamset kommer då inte att få någon att äta mer vegetariskt.
//r
Påtända, ja det var nog en bra beskrivning. Konceptet med en helvegansk matlagningsserie är superbra, det var ju därför jag blev så positiv till det när jag hörde om det först...Vi kollade hela programmet och skrattade ikapp i soffan
Det gav inget seriöst intryck utan bara flummigt, tjejerna betedde sig lite som om de var påtända ().
Riktigt tråkigt att se för själva konceptet är bra, men de behöver ändra på en rad saker om de ska behålla sina tittare och nå ut till allmänheten som inte äter vegansk.
...men så har jag ju missat detta då, tydligen. Jag hade faktiskt glömt bort att det skulle komma; det var mest en slump att vi bytte till Svt just då. Och då mindes jag att jag hört för länge sedan att det skulle komma ett vegetariskt matlagningsprogram, blev jätteglad och så föll det som en pannkaka.Jag såg det inte, men det hade ju fått rätt mycket negativ publicitet redan innan det sändes.