Ålder är bara en siffra osv!Jag gillade båda som barn, särskilt rostade med smör på. Men jag växte så att säga ifrån det. Trodde nog att de flesta gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ålder är bara en siffra osv!Jag gillade båda som barn, särskilt rostade med smör på. Men jag växte så att säga ifrån det. Trodde nog att de flesta gör det.
Jag älskar lingongrova
Gå ut och ät meze på lokal, är mitt råd!Jag är galet sugen på meze men dels har jag inte ingredienserna hemma och dels är det ubertråkigt att göra meze för en.
Nej, det är FÖRFÄRLIGT!Är du säker på det?
Nejdå, det kommer tillbaka! Faiblessen för hönö- och juliakaka kan försvinna under åren då man är lättpåverkad och rädd för vad ”folk” ska tycka. Men såhär på ålderns höst skiter man i sånt.Jag gillade båda som barn, särskilt rostade med smör på. Men jag växte så att säga ifrån det. Trodde nog att de flesta gör det.
Om du är på ålderns höst, så borde jag ju bli sugen på rostad hönökaka vilken vecka som helst nu. Jag ser fram mot detta med spänning! Äter du det med mjukost på?Nejdå, det kommer tillbaka! Faiblessen för hönö- och juliakaka kan försvinna under åren då man är lättpåverkad och rädd för vad ”folk” ska tycka. Men såhär på ålderns höst skiter man i sånt.
(Äter dock personligen varken hönö eller julia, mest beroende på att jag skulle klämma hela paketet eftersom man aldrig blir mätt. )
Alltså jag äter det ju inte eftersom det inte mättar. Men om jag gjorde det skulle mjukost vara toppen. Neutral sådan, smaksatt är för vågat.Om du är på ålderns höst, så borde jag ju bli sugen på rostad hönökaka vilken vecka som helst nu. Jag ser fram mot detta med spänning! Äter du det med mjukost på?
Usch ja, när jag var barn var det skrämmande BITAR i den smaksatta mjukosten!Alltså jag äter det ju inte eftersom det inte mättar. Men om jag gjorde det skulle mjukost vara toppen. Neutral sådan, smaksatt är för vågat.
Usch ja, när jag var barn var det skrämmande BITAR i den smaksatta mjukosten!
Jag brukar säga att hönökaka går att äta tills en svälter ihjäl(Äter dock personligen varken hönö eller julia, mest beroende på att jag skulle klämma hela paketet eftersom man aldrig blir mätt. )