Det här är så inte okej! Jag vill också vara ledig och i ett soligt Köpenhamn! M V H BITTER!Nu sitter vi på tåget mot ett soligt Köpenhamn! Älskar semester mitt i vardagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är så inte okej! Jag vill också vara ledig och i ett soligt Köpenhamn! M V H BITTER!Nu sitter vi på tåget mot ett soligt Köpenhamn! Älskar semester mitt i vardagen.
Hu! Skönt att höra att slutet på misären är nära.Åhhh, denna matmisärens boning!
Jag längtar till morgondagen då kosan ställs mot Hotell Mor&Far, en femstjärnig inrättning med fluffade kuddar, kamin och golvvärme samt champagne och toast Skagen åt trötta småbarnsföräldrar.
Vi äter. Men misären är allstädes närvarande, vi har just nu 4 grader i köket, man står inte och lindar vaktlar i serranoskinka med Skälmska Ögonkast åt partnern till direkt. Varma mackor är en lyx.
Men varför är ni på landet nu?Åhhh, denna matmisärens boning!
Jag längtar till morgondagen då kosan ställs mot Hotell Mor&Far, en femstjärnig inrättning med fluffade kuddar, kamin och golvvärme samt champagne och toast Skagen åt trötta småbarnsföräldrar.
Vi äter. Men misären är allstädes närvarande, vi har just nu 4 grader i köket, man står inte och lindar vaktlar i serranoskinka med Skälmska Ögonkast åt partnern till direkt. Varma mackor är en lyx.
Åhhh, denna matmisärens boning!
Skälmska Ögonkast
PlastBARNBARN på besök. Vi har räknat hållplatser, hoppat studsmatta, gjort en pumpalykta samt lekt med den ena katt-tonåringen.
Partner tog hand om oss under tiden, och serverade PlastMORFARS hemmagjorda svenska köttbullar med potatismos, sås och lingon. Samt morotsstavar. Kalla morötter är mycket viktigt. Kalla. Inte varma.
PlastMORFAR är den enda i denna förvirrade familj som har en svensk MODER, och således den ende som kan förväntas klara av att laga svenska köttbullar.