@athena_arabians Jag vill också ha en bakstuga! Med en vedeldad ugn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians Jag vill också ha en bakstuga! Med en vedeldad ugn!
Misär. Take away lunch från Chopchop. Det kommer inte att upprepas.
Äh, det finns faktiskt värre matMisär. Take away lunch från Chopchop. Det kommer inte att upprepas.
Oklart hur det står sig i den konkurrensen, faktiskt.Tell me Moe. Jag har framfört det som krisförslag till Ikea.
Det gör det nog, men jag tyckte det här var rätt dyrt (113 kr) förutom rätt äckligt och VÄLDIGT otrevligt system när jag beställde.Äh, det finns faktiskt värre mat
Trist! Har varken betalat eller beställt, bara ätit. Dock föredrar jag the thai eller thaien i Lindome (alternativt Nippon om jag är ute efter yakiniku) oavsett så chopchop känns rätt ointressant.Det gör det nog, men jag tyckte det här var rätt dyrt (113 kr) förutom rätt äckligt och VÄLDIGT otrevligt system när jag beställde.
En fb-vän hade ätit på Chopchop i Jönköping! Där måste ju finnas bättre mat?Trist! Har varken betalat eller beställt, bara ätit. Dock föredrar jag the thai eller thaien i Lindome (alternativt Nippon om jag är ute efter yakiniku) oavsett så chopchop känns rätt ointressant.
Menar du att vi skulle ha sämre matutbud i Kungsbacka?! Vart får du allt ifrån?!En fb-vän hade ätit på Chopchop i Jönköping! Där måste ju finnas bättre mat?
Även i Kungsbacka finns bättre mat. Berit och Elvy hade slagit Chopchop med hästlängder. Varför gjorde jag mig inte det lilla omaket att åka dit och hämta lunch?Menar du att vi skulle ha sämre matutbud i Kungsbacka?! Vart får du allt ifrån?!
Men schluuuuuta. Plankstek är en av mina allra största besattheter. Jag har ätit två plankstekar i hela mitt liv. Båda intogs innan jag fyllt 20. Jag hittar aldrig någon som vill äta plankstek med mig, och det smärtar mig djupt!
Chopchop är typ McDonalds fast asiatiskaktigt. Med drive thru, eller vad de kallar det.Är Chopchop samma som i Malmö heter ThaiThai?
Chopchop är typ McDonalds fast asiatiskaktigt. Med drive thru, eller vad de kallar det.
Men vid vilken sorts kriser ligger Ikeas servering närmast till hands? Utom just om man råkar vara på Ikea då krisen utbryter (iofs lätt hänt när man väl är där).Det låter ju sådär. Då får jag fortsätta hänga med Ikeas varmrökta lax låter det som. I nöd och krig...
Men vid vilken sorts kriser ligger Ikeas servering närmast till hands? Utom just om man råkar vara på Ikea då krisen utbryter (iofs lätt hänt när man väl är där).
Ja, jag blev mycket glatt överraskad av det vegetariska utbudet häromsistens när jag köpte fler bokhylledelar.Den blå ladan är Satans boning på jorden. Fast deras mat är i många fall helt ok, grönsaksbollarna (bullarna?) var en trevlig överraskning.