Såg den också när jag googlade. Du får komma tillbaka med en recension senLamicell har en som är lite mittemellan. Drygt 600 kr. Får kanske krypa till korset och köpa en sån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg den också när jag googlade. Du får komma tillbaka med en recension senLamicell har en som är lite mittemellan. Drygt 600 kr. Får kanske krypa till korset och köpa en sån.
Hade ingen aning om att det var en sån här jag drömde omHästarna hemma. Jag har typ en sådan här vid uppställningsytan:
Lätt att lyfta ut om vi vill stå ute, snabb översikt.
Sedan har vi en liten ryktlåda borta vid lösdriften (i andra änden av gården), bara för att det är trist att gå typ 200 meter för att hämta en hovkrats
Åker vi iväg har vi oftast en mjuk ryktväska.
Jag har haft en varukorg, men vill nu ha fack så det blir lite ordning.Jag har köpt en tvättkorg på Ikea som jag tror att jag ska ha som ryktkorg. Den är i plast, rosa med lufthål och ser lite ut som en tantväska. Men just nu använder jag den för att frakta ridstövlar och hjälm när jag ska på tävling så får se om jag kanske måste köpa en till.
Den här är mjukare och mindre än en varukorg. Jag inser att jag inte kommer ha ordning även med fack Men jag har bara borstar och hovkrats i min, inga flaskor eller liknande.Jag har haft en varukorg, men vill nu ha fack så det blir lite ordning.