Tiptoe Prince Payday

malinsnoops

Trådstartare
Har lite funderingar på hur han ser ut och om han är i livet? Är det någon som har bilder på honom eller/och vet hur han är/var i sättet?

Sv: Tiptoe Prince Payday

Han är inte i livet i dag, vart ta bort honom den 4 dec 2009, grovtarmsförstoppning, blindtarmsförstoppning. Han var helt underbar i alla lägen, gick att lita på honom vad som än hände, lugn, snäll, har lite kort på honom, har du någon avkomma efter honom? nyfiken själv då du frågar efter honom.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Juridik & Ekonomi Går lite i funderingarna att testa att ”extremspara” (enligt mig då, kanske även enligt andra?), och försöka leva på endast hälften av...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 827
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18