L

lul

Nu kommer denna tråd säkert inom en snar framtid att plockas bort - men tills dess: Mycket trevlig körponny till salu under radannonserna!!

Sv: Tips

Åh, honom vill jag ha! :love: Synd att det var så långt bort bara... (och att jag inte har plats/tid för fler...)

Hej Lina!

Hur går med det Frosty? Nån som är intresserad? Han såg ju jättefin ut i Umeå den 5:e! :D Hoppas du hittar nån kusk som vill fortsätta tävla i körning.

/Moa Lövgren

Nussikan - då får tipsa om honom till dina kuskvänner, fast nog har du väl plats för en liten shettis ;)

Moa - Grattis till hästköpet till att börja med!!! Det går väl bra med honom egentligen, det är pengarna o tiden som tagit slut :( Jag är skitnöjd med honom på tävligen, han gick som en klocka och var superpeppad hela helgen, han bevisade verkligen att han är en tävlingsponny - stod o sov inne men direkt selen åkte på bröstade han upp sig och var helt underbar :love: hoppas verkligen jag hittar en dukti kusk som vill fortsätta med honom..

Det ska jag absolut göra! Jag har faktiskt funderat på att köpa shettis ett tag, men just nu är det så mycket annat som tar upp tid och pengar, vi håller på och flyttar till en gård utanför stan (så där hade jag ju iofs haft plats för honom...) och det ska renoveras och köpas möbler och gud vet vad så pengarna bara flyger iväg! Håller ju på med kattuppfödning oxå och nu ska min ena hona få kattungar i början av juni så då försvinner en hel del tusenlappar där oxå :smirk:

Tackar tackar! Jag är så glad över att ha hittat en så fin ponny som Zorro :love: Ja verkligen, han såg riktigt fin ut! Det är ju kul när de blir så taggade för tävling, hoppas Zorro blir likadan ;) Det låter som vettiga planer det, vore ju synd att sluta som barnponny med den potential han har.

Hur går det med Zorro? Det måste ha passat honom riktigt bra att få flytta!

Jodå det går bara fint, han är en toppenhäst! Tyvärr skadade han läppen förra veckan så jag har strukit mig från Lycksele :( Men snart så kan vi börja träna igen (har bara hunnit köra nya vagnen 1 gång ;) ) Jag tror verkligen att han trivs bättre här, i ett lugnt stall och utan att behöva gå på lektion. Han verkar gilla både tömkörning och körning bättre än ridning :)

Hur går det för er med Danne då? Jag hörde att Christina ska tävla i Lycksele? :)

Jaså, vad har hänt då? Tävlar ni på SURF sen då? Ja han piggnar ju verkligen till vid körning, och han var ju hur trevlig som helst att hålla på med när han inte stod i spiltan inför lektion också. Danne går bra enligt rapporterna. Jag är nere i sthlm sedan en dryg månad och väntar på att han ska komma ner till midsommar. Men mamma ska tävla honom nu till helgen och på SURF.

Veterinären vet inte vad som kan ha orskakat såret för det såg så konstigt ut. Dels var en bit av läppen av och så var det flera rivsår vid sidan. Det ser nästan ut som om nåt rovdjur varit i farten, men det verkar orimligt... Jo vi ska förhoppningsvis tävla på SURF, bara han läker ihop snart så vi kan börja köra... Ja jag har hört rykten om det ;) Som tur var verkar han trivas väldigt bra hos oss :D

Aha, jobbar du för Maria då? Okej, vad trevligt! Han såg fin ut på URF-tävlingen :)

Jo jag jobbar hos Maria. Jag tror du gjort ett riktigt bra köp! Hoppas han blir bra nu då. Kul att höra att Danne skötte sig bra. Nu har han dock lyckats igen att göra illa sig på nåt sätt (häst:devil:) så det blir ingen start för honom heller i helgen...

Okej, är det roligt då? :) Ja det tror jag med, hur han än sköter sig på tävlingsbanorna så är han supermysig att hålla på med :love:

Ajdå, det var ju mindre kul :crazy: Det är ju enna porslinsdjur man hålelr på med, haha... Men ni ska vara med på SURF ändå lr?

Jadå det är det. Det är väl tänkt att dom ska vara med då, vi får se hur han ser ut idag...

Jadu om man det visste... Enligt rapport är han halt. Måste ha hänt nåt i boxen eller hagen för dagen innan hade han gått bra. häst:devil:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Cattis_E
·
Kultur Är i Oslo pga av jobbet denna vecka och kommer stanna kvar över helgen då jag faktiskt aldrig har varit här innan (utöver...
Svar
2
· Visningar
248
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka