Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu vet inte jag vad du tänker på när jag menade osocial. många hästar som befunnit sig i travet länge blir väldigt lätt avtrubbade och bryr sig inte så mycket. det tar lite längre tid att få en riktig kontakt. jag fick själv se det på min egna häst och innan jag såg det skulle jag inte haft en tanke på att han va osocial. alla hästar beteer sig inte lika, många hästar har en ryggsäck av händelser som de bär omkring på och som färgar deras liv.Har den sk tränaren överhuvudtaget träffat ett vramblod?
nu vet inte jag vad du tänker på när jag menade osocial. många hästar som befunnit sig i travet länge blir väldigt lätt avtrubbade och bryr sig inte så mycket. det tar lite längre tid att få en riktig kontakt. jag fick själv se det på min egna häst och innan jag såg det skulle jag inte haft en tanke på att han va osocial. alla hästar beteer sig inte lika, många hästar har en ryggsäck av händelser som de bär omkring på och som färgar deras liv.
Hoppas det löser sej för dig o hästen!