Tips på variation!

R

RebeckaKihlberg

Skulle vilja varriera pållenb och min körning lite, som de är ju så är vi ute och ör mycket på grusvägar och så...jag tycker dock de börjar bli lite väl enformigt.

Vi har ridhus och ridbana på gården...men underlager i ridhuset kanske blir för tung med vagn?..och utebanan är i flis..(risk för punktering???)

Hjälp...lite tips!!

Har du inte hövallar runtomkring? Jag väntar på att bonden här ska slå vallarna så att jag kan köra där sen, men det dröjer väl ett litet tag.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Rosett
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 726
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 885
Senast: Takire
·
Hästvård Hejsan! Jag har en häst som är halt fram och bara på böjt spår och på mjukt underlag. Jag importerade honom i december och eftersom...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
27 930
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar