Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eftersom din tråd inte öppnade för en diskussion utan du ville bara ha tips (dessutom via PM) på enskilda uppfödare, så hör den inte riktigt hemma i ett diskussionsforum.
Jag skulle tro att tråden rök på grund av att den bröt mot det här:
"Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna." (min understrykning)
Forumet bygger på diskussioner och eftersom din tråd endast gick ut på att pm:a dig om uppfödare så togs den bort.
Ett tips är att du läser den länk som Skogstokig skrivit så ser du vad som är tillåtet och inte.
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.