Tips på trevliga lunchställen (Stockholm)

Idas

Trådstartare
Har ni tips på några trevliga och prisvärda lunchställen i Stockholm? Helst inte för mycket folk och ingen snabbmat. Ska ut och äta lunch med min mormor (på en vardag). Vi gillar det mesta!

Det behöver inte vara "mitt i smeten", vi har t.ex ätit på Botaniska trädgården vid Universitetet och det tyckte vi jättemycket om, så något i den stilen vore roligt :)

Har ni tips på några trevliga och prisvärda lunchställen i Stockholm? Helst inte för mycket folk och ingen snabbmat. Ska ut och äta lunch med min mormor (på en vardag). Vi gillar det mesta!

Det behöver inte vara "mitt i smeten", vi har t.ex ätit på Botaniska trädgården vid Universitetet och det tyckte vi jättemycket om, så något i den stilen vore roligt :)

Ekebyhovs slott (om ni orkar åka ända ut på Ekerö och det är vardag)

Armémuseum har en bra restaurang.

Jag käkade lunch i Kaknästornet för ett tag sen, det var en upplevelse. :) Inte direkt billig mat, men gott och fantastisk utsikt!

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 169
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 526
Senast: Farao
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka