Tips på tandblekning?

1563

Trådstartare
Jag skulle vilja få tips på tandblekning som FUNKAR. Anledningen till att jag vänder mig hit är för att jag inte litar speciellt mycket på t.ex kända bloggare som skriver "denna tandblekning är jättebra, köp den!". Vem vet om dom får pengar av företaget om dom skriver sådär? Jag skulle vilja få tips på tandblekning som man kan utföra hemma. Dvs ingen tandläkare. Vill bara ha tips av er som VET att det funkar och har testat. Tack på förhand :-)
 
Sv: Tips på tandblekning?

Jag har provat Crest 3D White, beställde från Ebay så blev det dessutom mycket billigare än den enda(?) svenska återförsäljaren jag hittade :p

De har massa olika sorter, jag beställde en rätt svag för säkerhets skull (2 på deras 5-gradiga skala). Den skulle jag ha 1g/dag i 30 min i 10 dagar. Jag är nöjd, gjorde ett uppehåll mitt i för det kom en massa andra saker i vägen så jag glömde, men tycker det funkade bra ändå! Har tyvärr inga bilder, tänkte ta före och efter men det glömde jag det med...
 
Sv: Tips på tandblekning?

jag har använt brilliant smile i flera år, är supernöjd! Är klet man lägger i bettskenor som får sitta i ca en timma, i en vecka rekommenderar dom. Jag kör tre-fyra dagar så är mina tänder jättefina, upprepar ca en gång om året :)
( jag både snusar, dricker kaffe och är tokig i rödvin)
 
Sv: Tips på tandblekning?

Jag har använt x-smile från xbeauty och den har funkat väldigt bra, smakar äckligt dock, om man skulle få den på tungan. Och jag snusar.
 
Sv: Tips på tandblekning?

Crest Whitestrips Supreme (den starkaste av deras blekingar). Funkar superbra. Mina tänder blev märkbart vitare redan efter en omgång. Köpte mina på Ebay.
 
Sv: Tips på tandblekning?

Jag funderat på att gå och göra en tandblekning hos City Dental, nån som testat på att göra en hos dom?

Har tidigare testat X-smile men tycker inte att det blivit något större resultat, så tänkte nu göra ett försök hos tandläkaren.
 

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 060
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 074
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp